مشاورهی تخصصی و پشتیبانی؛ خدمتی جدید از سایرا
فرآیند یادگیری یک زبان خارجی، بهویژه اگر در خارج از محیط کلاس اتفاق بیافتد، همواره با پیچیدگیهایی همراه است که نیاز زبانآموز به یک متخصص را بیشتر نمایان میکند. بههمین دلیل، ما در تیم سایرا تصمیم گرفتیم تا خدمت جدیدی را تحت عنوان «مشاورهی تخصصی و پشتیبانی» به کاربران ارائه کنیم که میتواند با کمک متخصصان حوزهی آموزش زبان، مسیر یادگیری زبان را برای آنها هموارتر کند. در ادامهی این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری دربارهی این طرح کسب کنیم.
مخاطب کیست؟
تمامی کاربران اپلیکیشن آموزش زبان سایرا، شامل کاربران قدیمی و افرادی که بهتازگی از این اپلیکیشن استفاده میکنند، میتوانند با استفاده از الماسهایی که در طول استفاده از اپ بهدست آوردهاند و یا با خرید الماس، از خدمات ارائه شده توسط تیم مشاورهی تخصصی و پشتیبانی سایرا بهرهمند شوند. اگر هنوز اپلیکیشن را نصب نکردهاید، میتوانید از طریق این لینکها در کافه بازار و مایکت به آن دسترسی پیدا کنید.
چه خدماتی ارائه میشود؟
رفع مشکلات درسی شما در حوزهی آموزش زبان تنها بخشی از خدمات تیم مشاورهی تخصصی و پشتیبانی است. کاربران ما میتوانند منابع آموزش مکملی را برای یادگیری بیشتر و بهتر دریافت کنند و از آن مهمتر، برنامهی مطالعاتی شخصیسازی شدهی ویژهی خودشان را داشته باشند. برنامهی شخصیسازی شدهی هر فرد با توجه به نیازهایش در اختیار او قرار میگیرد و یک مشاور بهصورت هفتگی با او تماس خواهد گرفت تا به سوالاتش پاسخ دهد یا مکالمات را با او تمرین کند. از این طریق شما در راه یادگیری زبان انگلیسی تنها نیستید و میتوانید در کنار کارشناسان ما در طولانی مدت بهراحتی زبان انگلیسی را فرا بگیرید. همچنین، اگر بخواهید در آزمونهای بینالمللی مانند آزمون آیلتس یا آزمونهای دانشگاهی داخلی مانند کنکور سراسری یا کنکور ارشد و دکتری شرکت کنید، میتوانید از برنامهریزی تخصصی تیم پشتیبانی سایرا بهرهمند شوید.
به علاوه، میتوانید با ورود به بخش پشتیبانی که آیکن آن در گوشهی سمت راست و پایین اپ قرار دارد، درخواست مشاورهی خود را ثبت و مشکل درسی مورد نظر خود را بهصورت پیام متنی، پیام صوتی برای مشاوران ما ارسال کنید. همچنین، میتوانید درخواست کنید تا مشاوران ما بهصورت تلفنی با شما تماس بگیرند. پس از ثبت درخواست شما، تیم پشتیبانی ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.
پس بار دیگر بهصورت خلاصه خدمات تیم مشاوره و پشتیبانی سایرا را مرور میکنیم:
- آزمون تعیین سطح از کاربر
- ارائهی برنامهی مطالعاتی شخصیسازی شده برای هر کاربر
- معرفی منابع کمک آموزشی در کنار محتوای اپلیکیشن
- ارائهی پادکست و تمرین بهصورت مستمر
- بررسی و تحلیل مهارت Speaking همراه با ارائهی بازخورد و تکنیکهای تقویت این مهارت
- امکان تمرین کردن مهارت Speaking با کارشناسان و مشاوران سایرا بهصورت هفتگی
- جلسهی مشاورهی هفتگی با بررسی نتیجهی تمرینها و فعالیتهای کاربر در طول هفته
- رفع اشکال و پاسخ به سوالات درسی
- کمک به آمادگی برای شرکت در آزمونهای بینالمللی و داخلی
چه کسانی پشتیبان هستند؟
تیم پشتیبانی که مسئولیت رفع مشکلات و آموزش شما را برعهده خواهند گرفت، همگی از فارغالتحصیلان رشتهی آموزش زبان انگلیسی هستند که سابقهی تدریس این زبان را هم دارند. مسئولیت هدایت تیم مشاوران با دکتر عرب مفرد و دکتر دماوندی کمالی، همبنیانگذاران سایرا و مدرسین دانشگاه است که میتوانید از مشاورهی این دو کارشناس با تجربه هم بهرهمند شوید.
برنامهریزی تخصصی توسط چه افرادی ارائه میشود؟
همانطور که اشاره شد، برنامهریزی تخصصی شامل معرفی منابع آموزشی و نحوهی مطالعهی آنها بهعنوان مکمل محتوای اپ یا برنامهی مطالعاتی آمادگی برای آزمونهای بینالمللی و دانشگاهی است. اعضای این تیم برنامهریزی از متخصصان با سابقهای تشکیل شده است که در تدریس زبان انگلیسی و آمادهسازی داوطلبان برای این آزمونها تجربه دارند و آقایان دکتر علی عرب مفرد (همبنیانگذار و مدیر عامل سایرا) و دکتر سراله دماوندی کمالی (همبنیانگذار و مدیر تولید محتوای اپلیکیشن) شخصا نظارت بر این تیم را برعهده دارند.
چطور به این خدمات دسترسی داشته باشم؟
همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، برای دسترسی به خدمات مشاورهی تخصصی و پشتیبانی، میتوانید از صفحهی اول اپلیکیشن آموزش زبان سایرا آیکن مربوط به بخش پشتیبانی را انتخاب و درخواست خود را ثبت نمایید تا ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت، به پرسشهای شما در قالب پیامهای متنی و صوتی پاسخ داده شود یا بهصورت تلفنی با شما تماس گرفته شود.
دیدگاهتان را بنویسید