تولید محتوای اپلیکیشن

لذت یادگیری زبان با سایرا

اپلیکیشن حرفه ای آموزش زبان انگلیسی

تیم سایرا ELT

تیمی خلاق و با انگیزه که سعی می کنند به بهترین روش زبان انگلیسی رو آموزش بدن.

فرزانه یک روز زمستانی توی سال ۷۵ به دنیا اومد از کودکی توی گرگان بوده و تصمیم میگیره تحصیلات دانشگاهیش هم اونجا بگیره اخه دوری از خونواده یکم واسش سخت بوده پس لیسانس خودشو توی رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه گلستان میگیره. حالا چرا زبان؟ چون همیشه توی مدرسه همه ی معلمای زبانش میگفتن تو این رشته استعداد داره و اونم تصمیم میگیره که این رشته رو ادامه بده و کم کم بهش خیلی علاقه مند میشه. از اونجایی که فرزانه عاشق ورزشه در کنار زبان تکواندو رو هم شروع میکنه و موفق میشه دان سه رو تو این رشته بگیره. پس حواستون حسابی باشه!!!! فرزانه تصمیم میگیره همزمان با تحصیل تدریسم بکنه و همین باعث میشه که به علاقش به تدریس زبان پی ببره و تصمیم میگیره برای ارشد آموزش زبان رو انتخاب کنه و موفق میشه توی همین رشته در دانشگاه قبول بشه‌. این روزا فرزانه خیلی سرش شلوغه.هم داره ارشد میخونه و هم تولید محتوای اپلیکیشن سایرا رو سروسامون میده و ادمین پیج sayraelt.ir هم هست. اگه بخوام یه کم از علایق وتفریحاتش بگم، خیلی به مسافرت علاقه داره مخصوصا با‌دوستاش. اهل طبیعته‌ و عاشق دریا. بیشتراز‌همه عاشق رانندگیه و توش هم کم مهارت نداره...
فرزانه قربانی
سرگروه تیم تولید محتوا و ادمین سایرا ELT
‎فاطمه کاوه متولد مرداد ۷۶ و ساکن گرگانه. تحصیلاتش لیسانس آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه گلستانه. از نوجوونی به تدریس علاقه داشته و این علاقه از دوره ی راهنمایی که همیشه معلم ازش میخواسته مباحث زبانی رو به بقیه بچه ها تدریس کنه شروع میشه. سال ۹۵ در رشته زبان قبول میشه و راه تدریس رو پیش میگیره. تا اینکه شهریور سال ۹۹ از طریق یک دوست عزیز به تیم سایرا معرفی میشه و کارش رو به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ شروع میکنه. اون عاشق کوهنوردی، بسکتبال و نقاشی ایه. نقاشی رو از ۸ سالگی و بسکتبال رو از ده سالگی شروع کرده. اون آرزو داره یه روز یک بسکتبالیست موفق بشه و بتونه در رشته زبان به جایگاهی که میخواد برسه. اون درحال حاضر یکی از کارشناسای تیم تولید محتوی اپلیکیشن سایراست.
-e1629227064791
فاطمه کاوه
کارشناس تولید محتوای سایرا
سمانه خدمتگزار متولد اردیبهشت ۷۳ هستم اهل گرگان دانشجوی ارشد آموزش زبان دانشگاه سراسری بجنورد و فارغ‌التحصیل ادبیات انگلیسی از دانشگاه گلستان هستم مترجم و مدرس زبان به مدت شش سال هستم کارشناس تولید محتوی سایرا و فریلنسر هستم از آموزش زبان لذت میبرم و دلم میخواد کاری کنم که هیچ کسی دغدغه یادگیری زبان نداشته باشه و راحت بتونه زبان یاد بگیره فردی مسئولیت پذیر ،فعال ,پرانرژی و شادهستم. و سعی میکنم تجربه های جدید داشته باشم
سمانه خدمتگذار
کارشناس تولید محتوای سایرا
من حانیه م متولد ۱۵ مهر ۷۳ و اهل گرگان. در دوران مدرسه تئاتر کار می کردم و به هنر و موسیقی علاقه ی زیادی دارم. در رشته ی علوم تجربی دیپلم گرفتم ولی تصمیم گرفتم توی دانشگاه ادبیات انگلیسی بخونم. چرا ادبیات انگلیسی؟ چون عاشق سفر کردنم و دوست دارم زبان های مختلف رو یاد بگیرم و با فرهنگ های متفاوت آشنا بشم. در طول دوران تحصیل به تدریس زبان انگلیسی هم مشغول شدم و همیشه سعی کردم علاوه بر معلم، برای شاگردام دوست خوبی باشم و بتونم تأثیر مثبتی روی اون ها داشته باشم. مدرک کارشناسی ارشد رو در رشته ی آموزش زبان انگلیسی گرفتم و به تدریس ادامه دادم و الان کارشناس تیم تولید محتوای سایرا هستم.
حانیه بی غمی
کارشناس تولید محتوای سایرا
امیر متولد اردیبهشت ۷۸ و ساکن گرگانه. دانشجوی آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه گلستانه و از ۶ سالگی زبان انگلیسی رو شروع کرده. در قسمت تولید محتوای اپلیکیشن و ELT فعالیت میکنه. به زبان فرانسوی مسلطه و به برنامه نویسی ، بازی های کامپیوتری و طراحی وب علاقه زیادی داره. عاشق ورزش، موسیقی و تکنولوژیه.
امیر شمس آبادی
کارشناس تولید محتوای سایرا