فضاپیمـای اَنارستانی

عاشقـان فضـا آمـاده ایـد؟ 👽  🪐  🚀

دانش آمـوزان اَنارستانی مقاطـع هفتـم، هشتـم و نهـم متوسطـه

سایـرا برای یک سفـر جذاب علمـی، دانش آمـوز می پذیـرد.

فضاپیمـای اَنارستانی

عاشقـان فضـا آمـاده ایـد؟

👽  🪐  🚀

دانش آمـوزان اَنارستانی مقاطـع هفتـم، هشتـم و نهـم متوسطـه

سایـرا برای یک سفـر جذاب علمـی، دانش آمـوز می پذیـرد.

پکیـج دانـش آمـوزی زبان انگلیسی سایـرا

مزیـت آمـوزش در اپلیکیشـن

با کلیک بر روی این لینک میتونید ویدئوی آموزشی رو مشاهده نمایید.

روی این لینک کلیک کن و به صفحه دانلود منتقل شو.

با نصب اپلیکیشـن شمـا می توانیـد بـه صـورت اصـولی زبـان خارجـه را فـرا بگیریـد.

در ایـن پکیـج از سـاده تریـن و روانتـریـن شیـوه هـای آموزشـی استفـاده شـده تا یادگیـری را بـرای همـه دانش آمـوزان سهـل و آسـان کنـد.

با خریـداری ایـن مجمـوعـه شمـا می توانیـد محتـوای استانـدارد کتـاب هـای انتشـارات نویسندگـان جـوان کـه مجـوز هـای مربوطـه از آمـوزش و پـرورش دارد را در تلفـن همـراه خـود داشتـه باشیـد و بـه عنـوان محتـوای کمـک درسـی مـدارس استفـاده نماییـد.

پایـه هفتـم

پایـه هشتـم

پایـه نهـم

جوایز رو به چه شکل میشه بدست آورد؟ از چالشی ترین بخش های اپلیکیشن سایرا! بخش لیدربورد یا لیگ کاربرانه، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سایرا است که در آن کاربران می‌توانند باهم رقابت کنند و برترین‌ها به‌صورت زنده، هفتگی و ماهانه نمایش داده می‌شوند. پس از ثبت نفرات برتر، جوایز بصورت استاندارد اهدا میشود.

اما این جایگاه چطور مشخص می‌شود؟ در هنگام گذراندن دروس، شما یک سری مباحث آموزشی را فرا می‌گیرید که با توجه به پاسخ‌های درست به شما امتیاز داده می‌شود و جایگاه شما در قسمت لیدربرد مشخص می‌گردد. ما در پایان هر هفته و هر ماه، کاربران برتر را مشخص می‌کنیم که بسته به جایگاه کاربر، جوایزی به او اهدا می‌شود. علاوه بر این موارد، شما می‌توانید در قسمت live جایگاه فعلی خودتان را به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده کنید. همچنین، اطلاعات دیگری مانند میزان امتیاز کسب شده، جوایز دریافت شده و شهر محل اقامت کاربر هم نمایش داده می‌شوند.

اینترنت رایگان

۶۶ گیگ اینترنت پرسرعت رایگان

شارژ سیم کارت

۶ ماه شارژ رایگان سیم کارت توسط اپراتور

الماس سایرایی

و جایزه باران هفتگی و ماهانه به کاربران برتر

چرا سایرا رو انتخاب کنم؟

مجموعه سایرا از کادری مجرب و متخصص، با سابقه ۲۰ ساله در آموزش زبان در بسترهای دانشگاهی، دانش آموزی، کودکان و بخش های تخصصی شامل آیلتس و تافل تشکیل شده است که قصد دارد با توجه به متون روز دنیا یادگیری زبان را برای شما لذت بخش و آسان کند.

همچنین این مجموعه دارای اپلیکیشن زبان خودآموز هست که مورد توجه افراد زیادی در سنین مختلف قرار گرفته.

همین الان اپلیکیشن رو نصب کن و اگر دانش آموز هستی این فرصت استثنایی رو از دست نده. خیلی زود پکیج دانش آموزی رو ثبت نام کن

سایرا، یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ست که با تلاش یک تیم ۵۰ نفره از اساتید دانشگاه، دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی، طراحی و ایجاد شده است. ویژگی مهم سایرا استفاده از یک بستر تعاملی و تکنیک بازی یا گیمیفیکیشن (gamification) برای آموزش زبان است.

همچنین سایرا از بستر زبان فارسی به عنوان یک عامل کمکی در فرآیند آموزش زبان استفاده می کند. سایرا، روزانه درسنامه هایی را به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان قرار می دهد. همچنین کاربران با مشاهده ی تحلیل و آنالیز در قالب اعداد و ارقام و نمودارها، از وضعیت یادگیری زبان انگلیسی و پیشرفت خود مطلع میگردند.

بـا سایـرا از یادگیـری یک زبـان جدیـد لـذت ببریـد.